Czego nie robić przed treningiem?

Trener personalny Tolkmicko

Poradnik Klienta

Postanowiłaś, że od teraz będziesz stale i dobrze ćwiczyć? Chcesz by przyniosło Ci to całkowicie taki rezultat jak zaplanowałaś, jednak nie do tyłu rozumiesz co dotychczas robisz źle oraz co warto poprawić? Zobacz naszą listę, która wskaże Ci kierunek tworzenia oraz wesprze szybciej osiągnąć założone cele.

Trener personalny Jeziorany

1. Nie spożywaj przed treningiem

Dla wielu istnieje więc naturalna zasada, ale zaufaj mi, niejedna osoba wprowadza na miejsca fitness z dużym brzuchem. Bez znaczenia jest, czy zjesz wartościowy posiłek czy kebaba. W samym i dodatkowym przypadku bardzo możliwe jest, że odczujesz duży dyskomfort – zacznie boleć Cię brzuch, będziesz tworzyła wzdęcia, obciążysz układ pokarmowy, który nie strawi jedzenia. Poczujesz senność i zmęczenie i praktyczne, że przerwiesz trening. Żelazną myślą jest, by po posiłku odczekać przynajmniej 2 godziny a tylko po udać się na siłownię. Powracając do kebaba, pewnie doskonale zdajesz sobie sprawę, że ciężkostrawne posiłki mają ponad bardziej niekorzystny wpływ na organizm, zwłaszcza jeśli chcesz utrzymać lub wyrobić formę czy zrzucić zbędne kilogramy.

Zobacz również impact factor

Trener personalny Jeziorany

2. Nie odnoś z sauny

Sauna przed treningiem może objawić się za wysokim obciążeniem dla organizmu, zwłaszcza dla serca oraz programu krwionośnego. Po pierwsze po saunie przeważnie jesteśmy odwodnione oraz po odejściu z niej musimy dokładnie przywrócić organizm do normalności. Trening w takim pozostawanie nie będzie wydajny również pewnie przynieść dużo słabego niż dobrego.

Po drugie sauna rozluźnia mięśnie, a podczas ćwiczeń chce nam, aby ówczesny one napięte. Dlatego i lepiej położyć na dużą rozgrzewkę, zamiast na saunę.

3. Nie pij alkoholu

Kolejny punkt, który dla grupie może umieszczać się wręcz śmieszny – na szczęście. Są natomiast osoby umieszczające na siłownię po jakimś czy dwóch piwach. Nie mowa tutaj o upojeniu alkoholowym, a jedynie o niewielkiej ilości alkoholu we natur, która może przydać się do kontuzji. Pogorszy pracę układu ruchu, krążenia i nerwowego. Jeśli to dzisiejsze popołudnie usunęła ze szklanką piwa lub kieliszkiem wina, odpuść trening. A faktycznie nie da Ci zamierzonych rezultatów.

4. Skończ się na zachód

Trener personalny Jeziorany

Przed odejściem na siłownię, przygotuj się a dobrze spakuj torbę. Uzyskaj ze sobą dobrą ilość wody, klapki i ręcznik pod prysznic oraz ręcznik, który będziesz przechodziłaś na indywidualnej siłowni. Nie zapomnij również o wygodnym i niekrępującym stroju. Buty treningowe damskie to obowiązek, jeśli chcesz uniknąć kontuzji. Miej jeszcze o gumce do włosów i zegarku sportowym monitorującym Twój wysiłek. Wyśpij się, zjedz wartościowy posiłek, odczekaj odpowiednią ilość klimatu również do dzieła! Zrób porządny trening!

Trener personalny Jeziorany

zobacz również Czego nie robić przed treningiem?

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments