Zastanawiasz się gdzie zorganizować swoją konferencję? Od dłuższego czasu szukasz odpowiedniej lokalizacji i nie możesz się zdecydować? Postaw na klasykę i jakość – zorganizuj konferencję nad morzem!
Spis Treści
Jakie są korzyści z organizacji konferencji nad morzem?
Decydując się na organizację dużego eventu lub konferencji właśnie wa nadmorskim klimacie, mamy gwarancję, że nasi goście i pracownicy będą mieli okazję zakosztować czegoś innego niż podczas standardowych konferencji organizowanych w centrach dużych miast. Nad morzem możemy zapewnić przybyszom nietuzinkowe atrakcje, które sprzyjają relaksowi oraz integracji! Rejsy statkiem, spacery po molo czy też bankiety w nadmorskich restauracjach sprawią, że goście na długo nie zapomną spędzonych tam chwil.
Nie jest również tajemnicą, że zrelaksowany oraz zadowolony człowiek, łatwiej przyswaja nową wiedzę oraz dzieli się trafnymi spostrzeżeniami. Pozytywnie zmotywowani oraz docenieni uczestnicy, chętnie okażą wdzięczność oraz zaangażowanie w przedstawiane projekty. Zatem konferencja z szumem fal morskich w tle, sprawi, że jej cele zostaną po prostu o wiele skuteczniej zrealizowane!
Dodatkowo nadmorski klimat oraz jod sprawią, że przerwy między wykładami staną się bardziej regenerujące, a niezapomniane chwile z espresso na tarasie, przejdą do historii danej firmy i będą wspominane przez długie lata!
Jak i gdzie zorganizować konferencję nad morzem?
Wybierając miejsce dla swojej konferencji weź po uwagę skąd mają przyjechać twoi goście oraz to, jakiego zagadnienia dotyczy dane wydarzenie. Jeżeli spodziewasz się gości z całej Polski, dobrze będzie wybrać Trójmiasto, do którego z łatwością dotrzemy pociągiem, samolotem czy też samochodem. Jeżeli jesteś przekonany, że Twoja konferencja powinna odbyć się w nieco odleglejszym miejscu, bliżej natury – warto przemyśleć organizację specjalnego transportu dla przybyszy, na przykład w postaci wynajętego autokaru.
Jeżeli konferencja dotyczy tematów ochrony środowiska, zdrowia, czy też innych zagadnień związanych z ekologią i naturą – zorganizuj ją w obiekcie położonym nad otwartym morzem! Spotkania poświęcone nowym technologiom oraz zagadnieniom biznesowym lub sprzedażowym – świetnie komponują się z dużymi miastami i nowoczesną architekturą.
Wybierając lokalizację organizowanego spotkania zwróćmy uwagę na liczbę dostępnych miejsc siedzących, noclegowych oraz oferowane atrakcje. W tym celu dobrze jest zapoznać się z ofertą obiektów, które od lat specjalizują się własnie w takich wydarzeniach. Warto jest również ustalić na lunch lub kolację, menu związane z nadmorską lokalizacją – tak aby jeszcze bardziej nawiązać do miejsca, w którym jesteście.
Dobrym posunięciem będzie sprawdzenie większej ilości obiektów i wybór tego, który posiada największą liczbę rekomendacji oraz odpowiada naszym wymaganiom. Nad morzem znajdziemy mnóstwo hoteli i sal, które stworzono właśnie po to aby zadowolić zarówno organizatorów jak i gości dużych i małych konferencji!
Artykuł powstał przy współpracy z Nadmorski.pl |